27 Aralık 2011 Salı

İlham no:1

Yanlış hatırlamıyorsam bir tasavvuf kitabında şöyle bir metin okudum:

Allah vahiy yolunu kapatmıştır ama ilham yolunu açık bırakmıştır.

Ben aslında bana vahiy geldi diyecektim ama dini tartışma ya da saçmalamalara girmek istemediğimden (blasphemous rumours, anlayan anladı) ilham geldi diyorum. Bu söz daha önce söylenmiş olabilir, söyleyenden sanki ilk kez ben söylüyormuşum gibi yaptığım için özür diliyorum. Bu sözün kaynağı olan Sigourney Weaver'a tüm okurlarımın huzurunda teşekkür ediyorum.

Imperfection is a part of perfection.

Kusur, mükemmelliğin bir parçasıdır.

Ha bu arada, dün izlediğim Rise of the Planet of the Apes'ten, özellikle kadınlara kapak olsun:

Somethings are not meant to be changed.

Bazı şeylerin değiştirilmemesi gerekir.

Hiç yorum yok: