11 Temmuz 2012 Çarşamba

La familia es todo

Tribeca'da aval aval tek başıma yürürken bankta bir adam gördüm. Ama ne adam... Bu mu lan o? Vallaha da o! Görür görmez yanına gittim. Dedim sör, ben sizin hayranınızım, bir fotoğraf pliz. O biçim bir manita vardı bizim ihtiyar delikanlının yanında. Benim fotomu napçen oğlum, asıl bu kadının resmini çek dedi. Manita hemen aldı benim ayfonu, çekti resmimizi. Baba benle epey muhabbet etti. Torununun matematik dersinden, Türkiye'nin değişen seküler yapısına kadar konuştu. Dedim sen ne çok şey biliyon? Dedi 'ben her şeyi bilirim'. Nal gibi ego. Kendisini Breaking Bad'den tanıdığımı söyleyince inceden ayar oldu. 'Sen ne diyon oğlum ben Scarface'de hani o bombayı patlatacak olan adamdım' diyecek hali yok tabii, mallık bende... Hector Salamanca... La familia es todo... Hem de boşanmanın üzerine... Tesadüf diye bir şey yok mudur nedir?

1 yorum:

erdobaz dedi ki...

Dostum "tam gaz kumburgaz" diyorum - İslam Cupi nin guzel bir benzetmesi vardir - kalemsor - iyi topcularada bileksor derdi...kalemsor olmanda sonsuz fayda var su günlerde - for your own sake....