26 Temmuz 2013 Cuma

Ruby Sparks

Klavyemin "p" harfi çalışmıyor. Başlıktaki Sparks'ın p harfini yazarken p tuşuna iki kere basmak zorunda kaldım. Tırnak içinde "p" yazarken de iki kere bastım. Bundan sonra iki kere basmayacağım. O yüzden anlamsız bir kelime görürseniz, o kelimeyi malum harfi kullanarak doldurun.

- Can we start over?
- Yes.
[LAUGHS]

Ruby Sparks hayali bir kadın. Bana tüm zamanların en muhteşem kadınının aldığı "Noktanın Sonsuzluğu" kitaplarındaki bir sözü hatırlattı: Çırak, usta marangozun aletlerini kullanmaya kalkarsa, kendine zarar verebilir, aletleri doğru kullanamayabilir. O yüzden çırak, ustanın işini ustaya bırakmalıdır.

Bu iş de sanırım kendimiz için yaratmak istediğimiz hayatımız oluyor.

Kahramanımız tanrı rolüne soyununca işler beklediği gibi gitmiyor. Bu da "Arkadaşım Şeytan"ı  hatırlattı bana. Ne güzel filmdi. Bu aralar Arkadaşım Şeytan'ı çok düşünüyordum, filmi izlemek o yüzden bende enteresan duygular yarattı.

Siz siz olun, tanıdığınız, sevdiğiniz insanı değiştirmeye kalkmayın. Onu filanca haliyle sevdiyseniz, başka bir hale geçmiyor diye hayatın akışını değiştirmeye kalkışmayın.

Şahane film. 3/4

Hiç yorum yok: